عشق و حال

از زندگی لذت ببریم

عشق و حال

از زندگی لذت ببریم

کسانیکه...

ازکسانیکه از من مـــــــــــتنفرند سپاسگزارم
آنها مرا قویتر میکنند

از کسانیکه مرا دوســـــــــــــــــــــت دارند ممنونم
آنان قلب مرا بزرگتر میکنند

ازکسانیکه مرا ترک میکنند متشـــــــــــــکرم
آنان به من می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست

از کسانیکه با من مـــــیمانند سپاسگزارم
آنان به من معنای دوست واقعی را نشان میدهند

غرور

یادتون باشه ریختن فواره بخاطر بالا رفتنه بیش از حدشه پس یاد مغرور نباشیم و به دیگران فخر نفروشیم وگرنه میشیم این:                                          

                                      

دل

                                                   

 

نمی دانی چه دلتنگم       

چه بی تابم
چه غمگینم چه تنهایم
تو را هر شب صدا کردم
نمی بینی نمی خوابم
... بیا تا باورت گردد
که بی تو کمتر از خاکم ولی با تو به افلاکم
بیا با آرزوهایم
بسازم خانه ای در دل
سراغم را نمی گیری
مگر بیگانه ای با دل؟

زندگی

زندگی کوتاه است حتی در لحظه های سخت زندگی هم باید زندگی کرد حتی اگر ۱ ثانیه به پایان عمرت مانده باشد هم باید زندگی کنی پس زندگی کن